18årskalas

Idag fyller världens finaste pojkvän år så ska åka dit och pussa lite på honom senare.
Grattis hjärtat, jag älskar dig.

OCH I PAKETET FANNS...

(shakern är beställd från gymgrossistens hemsida)

Just det, vassleprotein från fitnessguru!! Körde på whey-80 en stund förut men var tvungen att sälja det till en kille eftersom att jag sköjdes av smaken efter ett tag, så nu är det skönt att ha på lager igen! Eftersom att jag köpte easytone-skor idag så gick jag och mamma ut på en powerwalk efter middagen för att testa dom och dom kändes underbara, och när jag kom hem körde jag ett rygg/armar/axlar-pass ute på gården med skivstången. Det är 2 x 1,25/2,5/5kgs vikter så det är ju begränsad vikt och det blir absolut inte lika bra som ett vanligt pass men det funkar!

Blir ju inte av att jag är på gymmet nu under sommaren eftersom att det ligger 4 mil ifrån mitt hem, men jag brukar som sagt köra lite hemma på gården, och tänkte visa lite hur ett pass kan se ut på ett ungefär!
Rodd 15 kg 15 x 3
Bicepscurl 10 kg 10 x 3
Militärpress 7,5 kg 10 x 3
Breda armhävningar Kroppsvikt 15 x 3
Tricepscurl med viktplatta 5 kg 10 x 3
Marklyft 15 kg 10enkla/10dubbla x 3

TODAY IS A GREAT DAY

Idag åkte jag till hudik med mamma för att luncha med syrran, och sedan tog vi en vända på stan som visade sig bli dyrare än väntat. Blandannat fick jag med mig dessa underbara easytone-skor hem, och ett par converse som jag suktat länge efter!

Fick även hem ett paket tidigare idag, visar er senare!

Det finaste jag vet

SEMEEESTEER

Efter 3 veckors slit på sommarjobbet så är det imorgon äntligen dags för mig att säga: SOMMARLOV!!
Har även jobbat in 1,5 timme den här veckan så imorgon börjar jag ordinarie tid, skippar matlådan och tar dubbelt så lång lunch på en restaurang istället och slutar en timme tidigare. Det, plus att det är allra sista jobbdagen och att veta att jag har ett par sköna laxar i bakfickan efteråt gör nog att dagen kommer gå rätt snabbt ändå!

Kommer spendera hela helgen med han jag tycker om allra mest, äntligen kan jag spendera nätter och dagar med honom resten av sommarn utan att ha tider att passa eller klockor att vakna till.

SOMMARENS BÄSTA DAG?

Nu har jag varit väldigt frånvarande rätt länge, men det har hänt så mycket i mitt liv senaste tiden och sommarn går snabbt nog ändå.. Insåg idag att jag inte ens kommer hinna med allt jag skulle vilja göra innan det är dags för skolbänken igen.

Idag var det iallafall mellan 25-28 grader hela dagen och den spenderades givetvis på stranden med mamma! Både hon och jag jobbar ju ytterligare en vecka till innan det är dags för oss att ta semester, men vi var ju tvungna att nosa lite på värmen och ledigheten i förskott. Ikväll grillade vi också, och sen tog vi en tripp ner till havet igen och fikade och lyssnade på trubadur-sång. Har mina aningar om att den här dagen kommer ligga på åtminstone en topp5-lista vid sommarens slut. Livskvalité!

alltså mina vita tår... satans ballerinasko-bränna