SOMMARENS BÄSTA DAG?

Nu har jag varit väldigt frånvarande rätt länge, men det har hänt så mycket i mitt liv senaste tiden och sommarn går snabbt nog ändå.. Insåg idag att jag inte ens kommer hinna med allt jag skulle vilja göra innan det är dags för skolbänken igen.
 
Idag var det iallafall mellan 25-28 grader hela dagen och den spenderades givetvis på stranden med mamma! Både hon och jag jobbar ju ytterligare en vecka till innan det är dags för oss att ta semester, men vi var ju tvungna att nosa lite på värmen och ledigheten i förskott. Ikväll grillade vi också, och sen tog vi en tripp ner till havet igen och fikade och lyssnade på trubadur-sång. Har mina aningar om att den här dagen kommer ligga på åtminstone en topp5-lista vid sommarens slut. Livskvalité!
 







alltså mina vita tår... satans ballerinasko-bränna
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0