OCH I PAKETET FANNS...


 

(shakern är beställd från gymgrossistens hemsida)

Just det, vassleprotein från fitnessguru!! Körde på whey-80 en stund förut men var tvungen att sälja det till en kille eftersom att jag sköjdes av smaken efter ett tag, så nu är det skönt att ha på lager igen! Eftersom att jag köpte easytone-skor idag så gick jag och mamma ut på en powerwalk efter middagen för att testa dom och dom kändes underbara, och när jag kom hem körde jag ett rygg/armar/axlar-pass ute på gården med skivstången. Det är 2 x 1,25/2,5/5kgs vikter så det är ju begränsad vikt och det blir absolut inte lika bra som ett vanligt pass men det funkar!
 
Blir ju inte av att jag är på gymmet nu under sommaren eftersom att det ligger 4 mil ifrån mitt hem, men jag brukar som sagt köra lite hemma på gården, och tänkte visa lite hur ett pass kan se ut på ett ungefär!
Rodd 15 kg 15 x 3
Bicepscurl 10 kg 10 x 3
Militärpress 7,5 kg 10 x 3
Breda armhävningar Kroppsvikt 15 x 3
Tricepscurl med viktplatta 5 kg 10 x 3
Marklyft 15 kg 10enkla/10dubbla x 3
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jädrar vad stor!

Svar: Haha ja! 1 kg :)
Josefine Sundberg

2013-09-10 @ 17:28:10
URL: http://www.solglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0