BIRSTA SÅKLART



Idag var en sån där birstalördag igen. Pappa var faktiskt med idag också, och vi handlade massa förberedelsegrejer tills Kreta! Förutom 100 L solkräm så köpte jag otroligt mycket fint, speciellt en blus jag bara måste ha, försöker finna tid till att ta ett par vettiga bilder på sakerna nån dag. :) Påminn mig annars!

Till lunch åt jag en väldigt god och fräsch macka med salami och cevre creme!



Hela kvällen har det regnat och för en stund sen avtog det, så jag har en gissning att det är väldigt frisk luft just nu. Tänkte utnyttja det tillfället och ge mig ut på en springtur. Godispåsen här hemma lockar alldeles för mycket så jag måste verkligen tränatränaträna. Kämpa emot Jossi, kämpa.
Fick en kommentar från en läsare häromdagen också angående hur min kropp reagerar på maten och träningen, och jag tänkte ta upp dom frågorna i ett videoinlägg så oroa dig inte Isabelle, jag har inte glömt bort det. Det dyker upp så småningom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0