BLÄCKK UNDER HUDEN



Hej!

Har haft ett blogguppehåll under lovet hittills, främsta anledningen över att min bästa vän är här från Karlstad och hälsar på mig! Igår var jag, Jessica, Carlalbin och Jessicas farmor och fikade på innergården, hur mysigt  som helst! Efteråt gick jag och jessica på stan en sväng och väntade på att klockan skulle bli 6, då jag skulle tatuera mig!! Hur nöjd som helst, äntligen är det gjort! :)

Ikväll ska vi på middag för mamma inne i stan så nu måste jag kila, ha det så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: JD

Vart tatuerade du dig? :)

2013-04-08 @ 21:26:56
Postat av: Sumpens

Hos clifford i kvissle. :)

2013-04-09 @ 06:00:52
URL: http://www.sumpens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0