snart säger jag godnatt och adjö

Jag får verkligen inte in någon mer ekvation eller nån matte
överhuvud taget i mitt huvud, så jag tog en dusch nyss
och nu återgår jag till engelskaglosorna.
Jag gör ALLT för att slippa träna på grammatiken,
men imorgon kommer jag inte undan längre..
Då måste det göras!

Känns som att det blir en tidig kväll för mig och går och
lägger mig om typ en timme,
så att den här äckliga, hemska måndagen får ett slut nån gång!
Jag saknar dig Jessica, jag behöver min bästa vän. <3

 


Kommentarer
Postat av: Jessica Blom

Finns alltid för dig om det är någonting älskling, dag som natt. Hör av dig hjärtat. <3

2012-02-28 @ 11:31:42
URL: http://jessicablom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0