VIDEOBLOGG

UPDATE: Nu löste det sig med videon! Blev dock inte musiken jag tänkte men det är väl inte hela världen. :)
 
Har fått någon video-crush tror jag, vill filma alltalltallt. För några veckor sen såg jag en tjej som hade filmat hela sin dag, från att hon vaknade tills hon somnade och jag tyckte detta var ett sånt effektivt sätt att berätta vad man gjort på. Dock blir jag lika irriterad varje gång som jag ska försöka föra över musiken till telefonen för att göra klart videon, menmen. Det får det väl vara värt antar jag! Jag valde även fel dag tror jag för det visar inte riktigt rättvisan. Ni får fantisera in några träningspass i videon också och lite mindre teve..
 
Här kommer iallafall onsdag den 29/5 - 13 enligt Jossis ögon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0