SÖNDAGSFIKA♥

Den här dagen har faktiskt varit förvånansvärt lång! Söndagar brukar innebära soffhäng och gamla repriser för mig, men idag har jag ätit en stadig frukost följt av en lång powerwalk, handlat möblerat om, städat och lite annat jox. Kul att känna att man har gjort lite nytta också! :)
 
Ikväll är det söndagsfilm med familjen som vanligt, och just nu håller jag på att förbereder massa Gino som jag ska mumsa på till Johan Falk. Gino är olika valfria frukter som man skär upp och lägger i en form och river vit choklad över och sedan värmer i ugnen. Så fruktansvärt gott, och inte alls så onyttigt!!




Kommentarer
Postat av: Cissi S

Läste för Peder nu vad Gino är och vi bestämde att vi ska prova det nån gång :D

2013-03-17 @ 23:22:39
URL: http://www.cissisundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0