NYTT TRÄNINGSCHEMA: Dag 1

Körde mitt första pass tidigare idag från mitt nya program som jag och Mårten satte ihop igår, och idag stod det ben och mage på schemat! Var ju som sagt rätt less på mitt gamla program, men det var inte jätteroligt idag heller direkt om man så säg.. Jag trodde att det skulle vara rätt illa men det var värre än det! Jag stod som ett litet fån i "lyftaskrot-gymmet" och försökte minnas övningarna och göra dom rätt. Haha, vill nog inte ens veta hur förvirrad jag såg ut.. Till råga på allt så märkte jag att jag fått nån skada i låren som inte bidrog till något bra direkt. Kan vara en muskelinflammation men ska vänta ett par dagar och se om det blir bättre.
 
Gud vad negativ Jossi är idag kanske ni tänker, men that's life. Alla dagar är inte perfekt, och den här har varit långt ifrån. På onsdag ska jag köra överkropp, så får se om jag känner mig lite bekvämare då. Jag lovar, jag ska ge det en chans iallafall! Har en känsla dock om att det kommer ta sin lilla tid att känna mig hemma där. DANIEL, KOM HEM IGEN OCH TRÄNA MIG MED!! JAG ÄR ENSAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0