NYA TAG!

Sitter och laddar upp för åka till stan och gymmet om sisådär en halvtimme. För ett par veckor sen när jag körde mitt dagliga pass kom det fram en kille till mig och började ställa lite frågor om min träning och sådär, och jag fick reda på att han var instruktör där. Han sa att han tyckte det såg ut som att jag kommit så pass långt i min träning att jag behövde något nytt för att utmanas, och att han ville skapa ett nytt program åt mig. Åh, det kändes så kul för jag har själv känt att det börjar bli lite tröligt att bara sitta vid maskinerna hela tiden, men har inte riktigt vågat ta steget själv. Så idag ska jag alltså träffa min nya instruktör så vi får sätta ihop ett nytt program till mig! Lite nervös eftersom att det mestadels är killar inne i det gymmet, men samtidigt: Jag tränar för min egen skull! :) Hoppas på lite resultat nu!!
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

härligt :D

2013-03-11 @ 16:41:51
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0