LUNCH OCH LÄXOR


Fiberhavregrynsgröt, toppat med lågkalori-äppelmos och goji-bär
 
Ungefär såhär har hela min eftermiddag sett ut! Försöker ta mod till mig och öppna matteböckerna men har inte lyckats än iallafall, tankarna faller på allt annat förutom det hela tiden. Tycker till och med att den här engelskaboken är roligare att läsa (dom som känner mig vet hur mycket jag avskyr engelska) så det är rätt illa.. Antar att jag kommer gå och lägga mig med ångest ikväll om jag inte tar tag i ett par tal åtminstone... Sämst söndag.


Tror även att jag äntligen lyckats fixa bredden på min blogg, så att jag kan lägga upp större bilder! Har haft både mig själv och många andra som försökt lösa det utan större framgång, men nu hittade jag felet. Hoppas det är bättre nu! :)

Kommentarer
Postat av: Chrilleboi

Damn vad nasty det såg ut... Kul att du verkligen behöver nämna lågkalori, de borde inte va något för dig. Gå ta en riktig burgare på måsen istället så mår du bra och får i dig gott om kalorier som du ser ut att behöva

// Chrillish

2013-03-26 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0