HEMMAGYM


2 veckor vrålplugg, 1 vecka sjuk och 1 vecka kreta, efter det känns det rätt hårt i kroppen när man försöker komma tillbaka till den dagliga träningen, men jag försöker! I måndags gick jag till gymmet efter skolan för det första riktiga passet på flera veckor, men det var låst eftersom att dom tydligen bytt tider v 23-24, självklart tider som inte passar mig alls.. Kommer bli rätt svårt att få in ett pass dessa veckor, och efter midsommar börjar jag jobba 3 veckor.. Utan friskis i 2 månader?! Känns lite i hjärtat, och jag saknar det så mycket. Tänker dock inte låta det bryta ner mig, tvärtom. Nu har jag ett ypperligt tillfälle att köra stenhårt på cardio-träning, och hemmagym är faktiskt jobbigare än vad man tror! Ikväll blev det en lång och vrålsnabb powerwalk på cirka 50 minuter och sedan övningar på gården. Bör nog lägga ut en matta på marken eftersom att händerna mördades av gruset, men annars så. Sjukt jobbig och sjukt bra träning kan man faktiskt få till hemma, med lite fantasi bara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0