NY BLOGG

Idag har jag spenderat eftermiddagen med att skapa en ny blogg. Dock kommer jag att fortsätta som vanligt här. För några dagar sedan fick jag ett önskemål om att skriva ner mer GIrecept som jag har testat, och det finns inget jag mer vill än att kunna inspirera andra, så varför inte tänkte jag? Men sen kom jag på att några recept i veckan kommer att "förstöra bloggen" och ligga i vägen för de andra inläggen, så därför skapade jag en ny!
 
För att ni som vill se recepten och annan inspiration inte ska behöva gå in på 2 olika bloggar varje dag för att se om det är uppdaterat så kommer jag att skriva och länka på den här bloggen när det ligger något nytt på den andra! Självklart kommer jag att fortsätta skriva om träning och hälsa och så här också, den andra bloggen är helt enkelt till för de längre mat/träningsinläggen. Får se hur länge jag står ut med att ha det så, jag ger det ett försök några veckor iallafall! :)
 
Välkommen in, www.sumpensGI.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0