MYCKET TRÄNING

Som jag trodde, inlägget publicerades inte förän efter träningen.. Iallafall så sitter jag nu nyduschad och nergosad i världens mysigaste morgonrock och äter kvällsfika. Istället för att koka ett vanligt tråkigt ägg och dricka ett glas mjölk som är standard för mig så tänkte jag prova något annat. Jag blandade en halv burk (liten) kesella/kvarg som innehåller mycket proteiner med ca 1 dl tinade hallon och rörde runt. Kan inte bestämma mig för om det var gott eller inte, så otroligt udda smak, men det gick lätt och fort att göra så jag kan nog garantera att jag kommer testa det fler gånger! :)
 
Fick även en kommentar igår där en tjej frågade mig om jag kunde skriva lite GI-recept som jag har testat för att ge henne inspiration, och visst kan jag försöka göra det Elin! Håller du på mycket med styrketräning tycker jag definitivt att du ska testa det här som kvällsfika också!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har testat det, men fastnade inte för de direkt, går och äta men föredrar äggen isåfall..

2013-01-24 @ 21:49:00
URL: http://Elinsundmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0