LILLTJEJEN FYLLER 20

Helt sjukt. Min lilla storasyster fyller tjugo år idag. Tjugo!? Kan inte riktigt förstå att du börjar bli så stor. Jag har väl egentligen trott att jag skulle fylla det före dig.. :') Stort grattis på dig iallafall. Du är värd guld och allt annat värdefullt i världen, och jag vill inte ta ett steg i livet utan dig. Du är min förebild och en av mina bästa vänner. Jag älskar dig syrran :)

Med risk för att hon läser min blogg innan hon öppnar paketen så kan jag inte avslöja vad som finns inuti dom riiktigt än!

Kommentarer
Postat av: Cissi S

Kan inte heller förstå att jag är 20!!
Var in på bolaget igår och var det så OVERKLIGT!! Som att jag gjorde något väldigt olagligt ungefär! Det var så stort där och kände mig helt vilsen! :D

Lovar att du aldrig behöver ta ett steg utan mig <3

2013-01-06 @ 20:00:43
URL: http://www.cissisundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0