DAKINE

Slutade lyckligt kl 12 idag, så jag och tjejerna åkte ner till stan och lunchade tacotallrik på jambo. Sedan hade jag lite tid över innan bussen gick (fick ännu mer tid över sen också när jag missade den....) så jag gick till Team Sportia och införskaffade mig en ny träningsväska som jag så länge tänkt göra. Eftersom att jag tränar så pass mycket nu och släpar runt väskan på skolan så kan det ju kännas bra att bära kläderna snyggt också, istället för den gamla, slitna, sponsrade synsam-bagen..
Riktigt kap också, för just nu hade dom 30% på alla Dakine-väskor, så dit och fynda! Ord. pris 349 :-
 





Kommentarer
Postat av: Cissi S

Gud vilken snygg!! :D

2013-01-11 @ 21:19:37
URL: http://www.cissisundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0