GELEHALLON, VAD ÄR DET?





Pumpen tog praktiskt taget död på mig ikväll, tricepsen skrek och nästintill vägrade hålla upp duschslangen när jag skulle duscha efteråt. Tog mig igenom det efter ett tag och nyss rörde jag ihop ett snabbt kvällsfika, thank god for kesella! Förut har jag ju ätit kesella naturell men tänkte prova den smaksatta nu, och vilken skillnad! Nu är det nästan gott till och med, lite yoghurtliknande sådär. (Innehåller dock lite fler kolhydrater men ikväll struntar jag i det, man kan ju variera sig!) Jag toppade med frysta hallon och ett glas citronvatten till också, så jag ska skynda ner med det till magen nu och sedan marsch hoppa i säng. Jag har en känsla av att jag inte kommer vilja ha mina ben imorgon.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0