VILOHELG MED PW


Vad fan hände med mitt lår? Haha småmusklerna som börjar växa fram?


Tränade som sagt rätt hårt hela veckan, så bestämde mig för en vilohelg. Passade utmärkt eftersom att det var världens blåst i lördagsmorse. Åkte på bio på kvällen med mamma och pappa också för extra avslappning. Vi såg en dansk film som hette Jakten, riktigt bra var den faktiskt! Inte varje dag man hittar på något sånt med sina föräldrar heller, men jag uppskattar stunderna väldigt mycket.
 
Imorse var det dock 13+ och klarblå himmel och efter att ha drömt otroligt jobbigt hela natten så kunde ingenting få mig att undvika en powerwalk runt byn. Dock blåste det mer än vad jag räknat med men det var skönt att få blåsa ur skallen på massa dumma och jobbiga tankar. Alltid lika skönt när man har det avklarat iallafall.

Nu ska jag äta lite senlunch innan jag åker till kyrkan och lyssnar på mammas kör. Myssöndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0