text åh text

Hej! Börjar med att säga att jag bloggar från mammas nya dator som hon fick av oss i present förrförra veckan, så därför kommer det inte upp någon bild idag.
 
Helgen har varit så hektisk men samtidigt inte. Har haft hur mycket plugg som helst att göra men har aldrig riktigt hittat motivationen till att öppna böckerna, och när jag väl gjort det så har hjärnan varit så seg. Har 3 prov kommande vecka så just nu ser jag bara fram emot nästa helg. Gud vad jag ska vila!
Förutom plugg så har jag inte gjort så mycket annat den här helgen, men har klämt in 2 träningspass utomhus iallafall och om ett tag ska jag ut och springa igen. Vet inte vad som har hänt med mig, har fått något ryck igen. Brukar annars vanligtvis inte träna utanför gymmet om det inte är sommar.
 
Det här blev då ett otroligt lamt inlägg, men vill visa att jag lever iallafall (knappt)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0