SIMPEL GYM-VIDEO

Så, nu har jag äntligen fått in musiken i telefonen så jag kunde göra klart videon jag filmade i måndags! Då var det som sagt leg and abs-day och jag har fått rätt många frågor om vad jag gör för övningar på gymmet och hur ett pass kan se ut. Jag hade jättemycket tid på gymmet i måndags, nästan 2 timmar, så jag bestämde mig för att filma mina övningar! Saker som benböj och utfallshopp tex är ju jättesvårt att utföra samtidigt som man ska filma sig själv, haha, så jag gjorde bara det på dom övningar jag ansåg lämpligast. Ett fullständigt program finns dock nedan. :)

Hur mitt program ser ut är olika från gång till gång beroende på vilka kroppsdelar jag ska göra och hur mycket tid jag har, men såhär såg det alltså ut då! (Har försökt att komma ihåg alla övningar och vikter så bra jag kan!) Säg gärna till vad ni tycker, så jag vet om jag ska göra fler eller inte :D
 
 
Uppvärmning: Lätt jogg 7,5km/h  7min
Djupa benböj med kettlebell 12kg 10x3
Utfallshopp 10x3
"Hunden" med armar 22x3
Cykelmage på en halvmånekudde 30x3
Joystick-rotation med stång 20x3
Vadpress i maskin 25kg 10x3
Rumpa och lårcurl i maskin 25kg 10x3
Olika situps från appen träningspass 5 min
Planka 1 min
Konditionscykel med olika nivåer 30 min

Kommentarer
Postat av: Carro

Skulle du kunna göra ett inlägg om proteinpulver och vad/varför/hur du använder det? Vill också börja men mamma är svårövertalad. Så vill ha tydligare argument. Ta detta gärna så fort som möjligt. Tack :) Asbra inlägg förresten, fortsätt med dom! :D

2013-04-24 @ 19:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0