SÄTTA PUNKT, VÄNDA BLAD OCH GÅ VIDARE.

 

Har haft en jävla skitvecka rent ut sagt. Har slagits med tankarna om allt möjligt, och har fått veta sanningar om livet som jag inte önskar någon. Detta kommer dock göra mig starkare, mer medveten om hur man kan lita på människor och hur jag ska göra för att skydda mig nästa gång. Just nu håller mamma på med god lördagsmiddag, jag har köpt en lagom stor godispåse till ikväll och blir säkert en fin liten gråtrulle också. Nästa vecka tar jag nya grepp om livet och låter detta bara bygga mig starkare i psyke och i muskler. (Japp, bästa tiden att träna när man är arg, ledsen och sårad. Helvete vad jag var stark på bodypumpen i torsdags t.ex.!!)
En extra stor Puss till de människor som finns i min vardag och bär mig när benen inte alltid orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0