ÄNTLIGEN HELG!

Åh fyfan vad skönt, äntligen fredag asså. Ikväll blir det bara en hemmakväll i morgonrocken, trots att jag blev erbjuden både fest med badtunna och biltur till stan med killarna. Näe, jag kände helt enkelt att efter en vecka med 3 prov, träning varje dag, plugg varje kväll och alldeles för lite sömn så är nog en lugn kväll det bästa jag kan göra mot mig själv. Helt totalslut, orkar knappt lyfta ett finger nu.

Lunchen var oätbar på skolan idag så vid 3 innan gymmet knaprade jag i mig några riskakor bara, och när jag kom hem vid halv 7 förstår ni nog att jag var rätt hungrig. Vispade ihop bästa middagen iallafall, älskade kesoplättar med hallon och keso/ananasröra som tillbehör. Receptet hittar ni här. MUMMA!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0