MIN FAMILJ KOMMER HEM

Några av er som känner mig kanske vet att min syster har flyttat för ett tag sen. Eftersom att hon alltid varit och alltid kommer vara som min bästa vän var det rätt svårt och riktigt tråkigt, men samtidigt är jag så otroligt glad för att hon lever mitt drömliv nu och att hon mår bra! :)

Idag kom hon hem och åt middag med oss, vi fikade lite go'fika och har pratat i flera timmar!  Åh vad jag älskar dig. Du är bäst!
 






Tror dock inte att hon tyckte det var lika speciellt att komma hem (till Gnarp) som jag tyckte att det var! 

Kommentarer
Postat av: Cissi S

Hihi jag tyckte faktiskt det var helt okej att komma hem ;) Du vet att du är BÄST!!!! :D <333 Love uuu!!!

2012-09-20 @ 21:15:30
URL: http://www.cissisundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0