en sån där dag

Ååååh, gillar inte såna här dagar. Tänker bara tillbaka och "varför gjorde jag inte...." och "hur kunde jag ha..." snurrar i mitt huvud hela tiden. Såna här dagar känner jag mig värdelös, bortkastad, trampad på, rätt blåst faktiskt. Såna här dagar kämpar jag emot ångesten och hatet över livet. Det här är en sån här dag då jag MÅSTE fortsätta påminna mig själv om att Shit Happens Förfan, att jag mår bättre utan människor som trycker ner mig, jämför mig med andra och som inte kan acceptera att människor är sig själv.

Jag älskar dom som stått bredvid mig hela vägen, alla fina vänner jag har och världens bästa syster. Ibland händer det att jag känner såhär, att jag inte klarar mig utan dom längre, men då tänker jag på er och alla fina minnen ni skapat tillsammans med mig sen mars 2012 och jag ler av tanken på att jag faktiskt har dom allra underbaraste hjärtana runt om kring mig. Ni är värd guld.
 
 
 
Förlåt för detta inlägget också.

Kommentarer
Postat av: Cissi S

Du behöver inte be om ursäkt för ett inlägg. En blogg finns för att man ska kunna skriva av sig ibland. :-)

Och det är bra att du inser att du har skitbra människor runt om dig nu, för det har du :-) Jättemånga som älskar och stöttar dig och vill ha dig för den du är! Älskar dig syrran!!! <3

2012-09-16 @ 14:05:50
URL: http://www.cissisundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0