BLONDIE

Vilken dag! Först åkte jag in till hudik med mamma för att träffa min syster en stund. Vi gick på kaffebaren och tog en mysig fika innan jag åkte vidare till friskis&svettis för att träffa sjukgymnasten. Vi satte ihop ett träningsschema till mig och sedan gymade jag en timme. Känns bra att ÄNTLIGEN komma igång igen! :)

Nu är jag hemma hos bästis och drar ett par slingor i håret på mig igen, kände att det inte dög att ha cirka 5 slingor i hela håret. Hoppas att jag trivs i detta nu, är ju faktiskt sugen på att satsa på blondt till sommarn. Blond, vältränad och 2 månader ifrån myndig - kan det vara så att sommarn2013 blir en bra sommar trots allt?
 


(UPDATE: Ber om ursäkt för att jag tog bort bilden, men kollade på den nu och insåg hur äckligt ful den var.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0