TRÄNAR FÖR DRÖMKROPPEN

Sitter i badrocken och bredvid mig står ett hårdkokt ägg och ett glas mjölk. Rätt konstig blandning och eftersom att jag inte direkt gillar mjölk så är det ingen höjdare.. Men vad gör man inte för beach2012! När jag kom hem från skolan tog jag direkt på mig träningskläderna och sprang 3 km i solskenet också. Svetten bokstavligen sprutade överallt på hela kroppen, blev till och med avtryck på toalettsitsen sen från rumpan, haha... Känner dock är det dags för kroppen att ge med sig snart, tålamodet börjar brista..





Jag har märkt själv att jag bloggar väldigt mycket om när jag tränar, och jag är övertygad om att några av mina läsare tänker: "haha, sådär säger hon bara.. När hon springer så går hon istället, och hon äter säkert onyttigare. Varför syns det inte på hennes kropp annars?"
Faktum är att: jag tränar till och med mer än vad jag lägger ut här, men har alltid varit stor i grunden om man kan säga så, så att få bort onödiga bitar på min kropp är inte det lättaste. Det verkar faktiskt omöjligt. Jag vet att det kan ta tid och att kombinera träning och mat rätt är ganska krångligt.
Men jag har även hört bra kritik - att folk blir inspirerad och motiverad när jag berättar om hur mycket jag tränar, eftersom att vissa inte kunde tänka sig att jag är en älskaträning-människa. Men det är jag! Det är väldigt roligt att höra att ni gillar att läsa det, Så kämpa på själv också. Vi hjälps åt! :)


Lämna gärna en kommentar om det är något du vill att jag berättar extra om.

Kommentarer
Postat av: Denice Svensson

Dissa kolhydraterna och öka med proteiner som böner osv.

Öka avstånden och istället för att springa baraa, så kan du sätta stationer med övningar för att få en jämn genomgång på hela kroppen.

Mycket vatten är viktigt, citronvatten för de extra vitaminerna.

Skippa kosttillskott, bara dyrt bajs.

Stretching är väldigt viktigt och sedan att äta lagom till det du tränar.

Du är inte alls stor och det tar olika tider för olika, men i ditt fall om du satsar mer på styrka så kommer du få en riktigt vältränad, stark och frisk kropp.

Bara att kämpa på, det värsta som finns är människor med friska kroppar som inte tar vara och gör något vackert med den!

kramis från en okänd människa som älskar träning och att läsa random folks bloggar :)

2012-05-24 @ 22:13:24
Postat av: I.K

Tkr det redan ser ut som att du har en as nice kropp :).

2012-05-24 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0