snyggt as fuck

Sitter på bussen och bakom mig sitter två killar (en sjukt snygg) som sitter och pratar om att sola. Den snyggaste säger att det är fint att vara brun men att det är "jävligt bögigt att sola". Kunde inte låta bli att lyssna på deras samtal eftersom att jag själv inte klarar av en sommar utan att vara brun. Jag har dock svårt att få den här brunbruna färgen men försöker varenda minut i solen. Varför? För att det är mycket fräschare än att vara vit. Det finns människor som inte Kan bli brun, tex. rödhåriga, bleka, fräkniga människor. Jag lider med er verkligen, och självklart är ni fin som ni är! Men det som störde mig var att det var bögigt att ligga och sola, särskilt om man inte var ensam utan var med ett gäng killar. Sluta upp med det!! Finns det något snyggare än killar med slitna jeansshorts, en färgglad tshirt och ett par solglasögon?! That's my story broooes.

Ne men killar säger att det inte finns något snyggare än bruna tjejer med shorts på sommaren, tänk i samma banor själv! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0