SKÄRPNING

Nu får det vara nog! Ställde mig i spegeln som blir automatiskt när jag klär av mig för att duscha, men speciellt idag så gillade jag inte vad jag såg. Jag tycker själv att jag var varit riktigt duktig ett par veckor och låtit bli allt onyttigt, jag åt tex. inte min älskade pizza på flera månader! ( :o ) Men efter påsk så hände något? Antagligen för att det bjöds på massa olika bakelser och påskägg osv, och sedan dess har det på något sätt suttit i trots att jag har kämpat med träningen. Men ne, nu ska jag skärpa mig igen! Istället för att ta med godis imorgon på nationella så har jag nog högst en banan med mig. SLÅ MIG PÅ FINGRARNA OM JAG RÖR SOCKER.

Nu ska jag dricka upp alla vitaminerna och sedan gå och lägga mig. Godnatt mina fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0