allt försvinner bort

Igår åkte hon till turkiet, tjejen som förgyller det här huset och mitt liv! Min älskade syster flyttade utomlands!!! Eller okej, hon åkte bara på studentresa 1 vecka men iallafall.. Den där kramen hon gav mig igår innan hon åkte kunde inte låta bli att föra med sig lite tårar i ögonvrån. IALLAFALL: Allt det där gjorde att jag insåg att hon inom kort kommer försvinna från mitt liv en bit bort . När hon flyttar så kommer det aldrig finnas nån som jag kan skylla på, få hjälp av men samtidigt ingen som kan prata med mig när jag är på sånt där prathumör. Jag kommer sakna dom där små sakerna när vi säger godnatt och sedan går in till respektive sovrum.
Ne usch, nu blev det känslosamt. Men ha det ASBRA i Turkiet nu alla tjejerna, men kom hem igen. ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0