puss liksom

Ikväll känner jag såhär: våga vägra sömn!! Men aa, jag vet att det inte kommer gå.. Jag har ont i huvudet för att glasögonen har blivit för lite använd idag, jag börjar bli sjuk och dessutom har den här dagen tagit kål på mig trots att jag bara kollat på teve, så ja.. Jag vet att jag kommer somna såfort jag lägger ner telefonen. Men jag vill, för är jag vaken är det typ 6 timmar kvar tills jag ska kliva upp och lovet är slut, men somnar jag så är det fortfarande lika långa timmar kvar men dom timmarna kommer kännas som 1 timme. Och nej, jag vill inte vakna om 'en timme' och sminka mig, fixa håret, välja nå obekväma kläder och sedan försöka få i mig någon rostad macka som bara kommer fastna i halsgropen. Det här ögonblicket har jag spelat upp i huvudet om och om igen i 8 dagar nu lite drygt, för att inte tala om morgondagens ögonblick! Hur mycket jag än tänker på det och på olika lösningar så kommer alltid samma svar upp: KAOS. Nån som
vill låna ut sin spolatillbakatiden-maskin till mig? Nehe, inte det ne.. Då får jag ligga här i min 1.20s säng (som btw är jävligt skön för att sprida lite positiv stämning. Men jag lovar, den är skön!) och antingen vara vaken i 6 timmar eller vakna om 6 timmar. Och justdet, jag vet att allt det här är mitt fel och sådär, så ni behöver ju inte kommentera det. Faktum är att ni inte ens behöver skriva in www.sumpens.blogg.se/ i webbadressfältet om ni bara är ute efter att trycka ner mig om möjligt ännu mer, FÖR JAG VET ATT DET ÄR MITT FEL. Och sen skänker jag er alla andra en stor, fet puss bara för att ni är bäst liksom. Inte meningen att slösa eran tid på att läsa det här inlägget om ni inte bryr er, fast isåfall hade ni förmodligen slutat läsa vid andra raden, så.. Tack för att ni bryr er. ❤ okej, jag vet inte ens vad jag pratar om längre. Soldiers började precis spelas på radion, kanske ska skalla huvudet mot kudden och tänka tillbaka på torsdagen och fredagen som var riktigt underbara dagar! Jag vill inte, men jag gör det ändå.. PUBLICERA INLÄGG.


Kommentarer
Postat av: Jessica Blom

Älskar dig hjärtat, för alltid. <3

2012-03-12 @ 16:14:18
URL: http://jessicablom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0