omgash, nääej.

Okej....
Sitter framför datorn för ovanlighetens skull och började läsa igenom min blogg
som jag gör ett X antal gånger per dag men dock från telefonen...
Jag insåg plötsligt:
varför läser ni?? Jag är oerhört tacksam och glad över att ni gör det,
missförstå mig inte där, men jag har norra sveriges sämsta blogg?
Gud, skäms riktigt mycket.. Headern är väl typ den enda bilden
på hela bloggen som är av rimlig kvalité, eftersom att jag
är så lat och låter systemkameran stå och samla damm ba'.

Jag ska, VILL IALLAFALL, bättra mig. Är det fint väder ute imorgon
kanske jag går en runda runt huset och trycker några bilder, who knows..


Visar lite färgstarka bilder från året 2010 som plåster på såren!

















Avslutar med att bjuda på en bild
på en rätt bränd och blond jossi! Sjukt att det snart är 2 år sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0