ni som betyder

Okej, jag vet att jag är väldigt deppig och enligt mig själv har jag all rätt att vara det. Bara för att jag skriver det här inlägget nu så betyder inte det att jag helt plötsligt mår bra, ne tvärtom! Jag tror att jag gör det här för att själv inse att jag inte är ensam.

Enda sedan hösten 2011 har jag börjat lära känna helt underbara personer! Massa tjejer i klassen som underlättar vardagen, och sen 2012 har jag fått kontakt med ännu mer härliga människor! Jag ångrar inte en sekund av att jag var hemma hos dig Peder, på nyår! Det var helt underbart (dock hade jag kunnat lugna ner mig lite;) att få träffa er. Det var många som sa den kvällen att det var ett av de bästa nyår dom någonsin firat, och jag måste hålla med!
Att ni finns där, att ni stöttar, lyssnar och får mig att skratta borde ni ha en award för! Jag har alltid trott att det är barndomsvännerna som står närmast, men ni är ett bevis på att man kan få en sån sjukt bra kontakt med nya människor. Jag längtar verkligen tills jag flyttar härifrån och får lära känna ännu mer nytt folk, men jag lovar er att alltid fortsätta hålla kontakten. Ni är den där glimten i mitt liv som inte har funnits förut.

Den här helgen har varit helt kaoistisk, och tankarna snurrar dag som natt. Det har till och med gott så långt att tanken att lägga av med skolan har slagit mig, men självklart kommer jag inte göra det! Jag har gått igenom det här förut, i åttonde klass. Jag tänkte byta till bergsjöskolan, men på något sätt klarade jag mig ensam och tog mig ur skiten tillslut. Det kommer jag göra den här gången nu, för jag ÄR inte ensam. Jag trodde aldrig att jag skulle skriva den här meningen någonstans eftersom att alla andra har skött det så bra ensam, men nu stämmer den in riktigt bra. What does'nt kill you makes you stronger! ❤
Ja, allting som jag har fått gå igenom har gjort mig till den jag är idag, och utvecklingen fortsätter.. :)


(till er som tänker slösa eran tid på att kommentera det här inlägget med taskiga kommentarer kan blåsa bort tanken på en gång, för jag kommer ta bort dom! Det här inlägget är tillägnat dom människor som får mig att må bra)


Kommentarer
Postat av: Cissi S

Du är verkligen inte ensam! Du minns alla de namn jag sa till dig? Precis, det gör du, och glöm inte oss. Vi finns för dig när det än gäller. Vi står på din sida och vi stöttar dig när du behöver det. När du hörde alla namnen insåg du att det är väääldigt många som finns för dig va? Och glöm inte att ibland öppna dig för oss, för det behöver man. Alla behöver öppna upp och prata ut ibland, det är då vi finns här för dig.



Du vet att jag skulle gå genom eld för dig Josefine, glöm aldrig det. Ingen fattar hur mycket du betyder för mig och jag vill aldrig se dig sårad. Glöm därför inte bort att prata med mig när du behöver det. Jag ger dig alla tips jag kan och jag hjälper dig igenom allt <3

Glöm aldrig <3 <3

2012-03-06 @ 02:02:31
URL: http://cissisundberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så ska det låta Josefine!! Be strong :)

2012-03-06 @ 02:47:24
URL: http://accordingtodebeau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0