like hell in paradise

Herregud vilken dag? Äckligt trött, äcklig mat och en hemsk idrottslektion (rolig men sjukt jobbig.) Tur jag har mina gullflickor som räddar dagarna och gör dom mycket bättre! Sitter på bussen i idrottskläderna och längtar efter en dusch, tycker synd om Matilda som sitter bredvid mig.. Dock ska jag till mamma en sväng först och få ögonorgasm till kakorna som alltid är nybakta. LÄS LINNEA: bara titta, ska inte äta! ;)

En bild på sötisen själv -som antagligen kommer döda mig efter den här bilden- och en från konserten, den var azum!


Kommentarer
Postat av: lönnberg

jävlar vad du ska ha rätt hela tin då.... skulle aldrig klara av att titta! skulle blunda så hårt jag kunde och springa därifrån skrikandes! hahah

2012-03-27 @ 18:50:32
URL: http://lonkanlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0