grattis Josefinea?

Hipp hipp hurra till mig själv idag! Japp, jag har namnsdag. Visste inte ens om det själv faktiskt. Jag fick en facebookstatus av min låtsasmormor där hon nämnde detta. (Mamma sa det även till mig imorse men jag var så trött att jag nog inte lyssnade.)
Till er som har sånhär superkoll på vem som har namnsdag varje dag kanske undrar nu: "men hon heter ju inte Josefina?", och nej, det stämmer. Men eftersom att inte josefinE finns i namnsdagslistan så får jag byta ut min sista bokstav till A en gång per år! Egentligen är detta ganska konstigt tycker jag.. Jag kan nämna hur många som helst som heter Josefin/Josefine, men jag vet inte en enda som heter Josefina.

Och med det säger jag godnatt. Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0