godnatt

Huvudet dunkar av trötthet, kroppen säger ifrån men jag bara Måste skriva ett inlägg till ikväll.. Jag läste nyss igenom syrrans blogg och Jag blev så glad, och samtidigt ledsen. När jag ligger här ensam på nätterna, då kan det plötsligt slå mig att min 'livskamrat', en av mina bästa vänner, min barndomskompis och den bästa personen i min familj bara ligger några meter ifrån mig i rummet intill. Åååh jag blir så glad när jag tänker på att din lilla kropp på 159.5 cm ligger i en exakt lika säng som mig i ditt stökiga rum, och jag blir så glad och exalterad (undra om jag använder fel ord nu?) om vi har varit ifrån varandra i över en dag och sedan träffas, allra helst en helg. Vi kan babbla i timmar utan att ledsna! Sen är vi ju ganska dum båda två. ;)

Ville bara berätta att jag älskar dig, ännu en gång. Godnatt Maggan, och alla andra av mina läsare också förstås :*


Kommentarer
Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Tack så mycket, vad glad jag blir! Allt bra med dig? :)

2012-03-14 @ 07:20:36
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Postat av: Cissi S

Hihihi vad söt du är :D

Såå liten kropp har jag inte! Du är också en av mina bästa vänner, never forget <3

Hihi, du måste haft det jobbigt i somras när jag typ bosatte mig i Forsa :)

2012-03-15 @ 20:25:30
URL: http://cissisundberg.blogg.se/
Postat av: Cissi S

Eller jaa, jobbigt hela tiden sen i somras då jag spenderade mer tid i Forsa än i Gnarp :) :) :)

2012-03-15 @ 20:26:13
URL: http://cissisundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0