gina regerar

Seriöst nu, vad har hänt med gina tricot?
För mig som går skola inne i stan händer det ofta att man strosar omkring i lite affärer när man väntar på bussen och så, och gina har väl alltid varit en sån här affär för mig som aa, visst har jag handlat kläder där men det är inte ett förstahandsval när jag ska ut och shoppa. NU SKULLE JAG KUNNA VARA DÄR I TIMMAR! Gruvar mig faktiskt inför imorgon då jag ska till hudik, vågar jag ta med bankkortet?.. Ne men allvarligt, som jag sa tidigare i veckan att det är en av mina favoritbutiker just nu, och vårkänslorna kommer allt närmre!





 

Jag har klippt ihop några av mina favoriter, och på nedre bilden är det en hel outfit som jag skulle döda för.
Kärlek på hög nivå nu asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0