fettig tjej

För andra gången den här veckan har jag ätit strips.. Jag åt ju en sallad igår iallafall, så vi säger att det är lugnt, haha! Åt iallafall på harmångers nya pizzeria - får lätt 5 ❤ av 5!! God, billig och m y c k e t mat, man behövde inte vänta länge, bra service, god personal och trevlig inredning! Kan inte bli bättre. Ikväll stannar jag hemma med mamma och kollar på melodifestivalen för första gången i år. Det är ju ändå final, och det är faktiskt riktigt bra låtar med!

Ska ni kolla ikväll?


Kommentarer
Postat av: Anonym

god personal lät ju ganska roligt haha!

2012-03-10 @ 20:26:05
Postat av: - sumpen

sv till anonym***



Haha ja... Jag var stressad när jag skrev det där inlägget samtidigt som jag pratade med mina systrar. Vet själv att det blev fel :D

2012-03-12 @ 20:50:04
URL: http://sumpens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0