det här händer inte..

Alltså, är det karma av något slag eller? Hela veckan har varit helt okej, förutom att jag missade två träningspass pga förkylningen. Igår kände jag mig bättre och tränade bodypump och vad hände under 2a låten? Jo, knäet small av. Inte riktigt så dramatiskt men det högra låste sig på något sett, och vad gör jag? Jo, jag fortsätter träna. Haha idag kunde jag inte ens sitta på toa med böjda ben, så att gå i skolan med converse upp och ner för trappor är inte något jag längtar till. Känner att jag har klagat ganska mycket nu, men måste ju göra det någonstans istället för att låta det gå ut över vännerna. Skönt att få sitta på bussen och vila ett tag iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0