den jag är

Sen en tid tillbaka har jag varit tyst & försökt att känna efter hur det känns. Ja man gör som alla andra & försöker att bli van men jag har tröttnat på att vara likadan. Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag & försökt att vara nån till lags, ja man kämpar för en plats som passar både här & där, & snart har man glömt vem man är. Och jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler & samlat damm på min gitarr. För allting jag skriver det blir ändå för kort, & allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort. Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär & insett att jag måste börja om. Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där men snart ska jag hitta den jag är ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0