nya blogg.se?

Ursäkta för idag. Blogg.se-appen har ballat ur totalt, jag kan inte ens logga in (och jag har inte ens rört datorn förens nu ) - därmed det dåliga bloggandet. Är det pga den nya layouten som www.blogg.se har kanske? Såg den nyss och är liite förvirrad. Haha!
Jag har iallafall tillbringat dagen ute i solen med min älskade syster. Vi har tvättat utemöbler, jag tvättade och polerade min måpe, spelat kubb och bara legat i solen och blivit bruna. Kärlek till såna här dagar! ♥


Nu har jag nyss borstat gaddarna så om jag ringer pojken eller om jag sätter på en film återstår att se. Förlåt återigen, och godnatt :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi S

Alltså, varför ser inte jag det nya blogg.se?! :o :o :o

2012-06-20 @ 23:24:47
URL: http://www.cissisundberg.blogg.se
Postat av: Ida

Appen fungerar inte för mig heller... Det är säkert någon uppdatering som ska göras så den är nog snart igång igen :)

Svar: Får verkligen hoppas att den kommer igång snart :o
Josefine Sundberg

2012-06-20 @ 23:44:55
URL: http://idanasstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0