ÄKTA HÅRFÖRLÄNGNING TILL SALU, 250:-

Jag säljer en HELT OANVÄND hårförlängning eftersom att jag inte behövde använda allt hår. Det är äkta hår från Dream Girl-butiken i Stockholm, otroligt lent hår och fin originalfärg, men går lika bra att färga om man vill. Jag använde 2/3 så det är alltså 1/3 kvar, så det borde passa dig som har tunt hår eller vill att ditt hår ska bli tjockare. Eftersom att tränset är rätt tunt så bör man vika håret tredubbelt så att det inte blir så glest, och gör man det räcker det till antingen 2 st 2clips-delar eller 1 st 3clips-del och 1 st 1clipsdel.

Det är 60 cm träns kvar (träns betyder att du måste dela upp håret i delar och sy fast clips själv, enklare än det låter, jag kan förklara/visa mer sedan!) och håret är 50 cm långt. Jag har använt min sen okt 2010, har plattat, lockat, fönat, färgat svart och brunt, tvättat flera gånger och det är först nu efter 1 1/2 år som den har blivit lite sliten, det skulle vanligt hår också göra. Jag använde inte ens värmeskydd så gör man det så kommer den garanterat att hålla ännu längre. :)

Jag köpte allt hår för 900:-, så priset jag vill ha är 250:-. Det är som sagt helt oanvänt, ligger i orginalförpackningen. Först till kvarn :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0