svar till mina läsare

(DETTA INLÄGG BLIR VÄLDIGT RÖRIGT NÄR MAN LÄSER FRÅN TELEFONEN!)

Jag har fått frågor av några av er läsare men
som inte hade lämnat någon e-mail eller bloggadress så jag
får göra ett inlägg med svar på era frågor!

Först var det någon som frågade om image descriptionmin vän Julia har en blogg,
och ja, det har hon! Klicka här för att komma till den. ←
Hur du fick reda på hennes för&efternamn är jag fortfarande lika
nyfiken på, men jag antar att det får bli en mysterium! ;)



Nästa fråga handlade om mitt löshår,image description
och det frågade du i ett inlägg där jag la ut den här bilden →
Jag ville bara klargöra att jag inte har mitt löshår där,
så att det inte blir några missförstånd? :)
Men din fråga var vart jag har fixat mitt löshår
och vilket löshår det är.
Jag har köpt mitt löshår på en butik i sthlm,
och tyvär så minns jag inte namnet på den!
(Dock tror jag att du kan köpa det över nätet också!)
Men själva märket på håret heter DREAM GIRL Hair Extensions.
Jag köpte colour 8, men har sedan färgat det
svart/brunt för att det skulle passa min färg!
Jag använder clips och tror att jag köpte
50 cm, men har klippt in det i mitt vanliga hår sedan!



Visserligen har mitt naturliga hår växt lite också,
men såhär såg skillanden ut för 2 månader sen!
↑Utan löshår -                      -Med löshår ↑



Hoppas ni är nöjda med svaren! Välkommen med mer frågor, bara roligt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har emelie andersson någon blogg ?

2012-01-12 @ 16:04:04
Postat av: josefine

TILL ANONYM:



Eftersom att det bara var en fråga så kan jag inte göra ett inlägg om det, hoppas du ser det här ändå och fortsätter ställa fler frågor så jag kan göra inlägg om det! Men så vitt jag vet så har inte emelie någon blogg :)

2012-01-12 @ 20:21:29
URL: http://sumpens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0