IT' FREEZING OUT HERE

Jag vågar inte längre.....
- justja, ni som inte orkar läsa ett kvällsdeppinlägg bläddrar förbi -
.....För hur ska man våga fortsätta när det gått snett så många gånger? Hur vågar man fortsätta år efter år utan resultat? Sen är det lite blame my self liggande i det här oxå, för jag vet att jag hade chansen en gång, att jag hade någon jag kunde kalla 'min'. Men jag sumpade det. Haha lite ironiskt, sumpen sumpade det! Toooo bad.
- Jag tror inte folk förstår riktigt, dom som har nån. Men jag vet, jag är inte ensam. Det är många som har det som mig, och som är glad över det. Jag kanske ska vända blad och njuta istället? Det är dock svårare än man tror, Its fucking freezing out here. Ibland slår det till bara, som nu, den här kvällen. PANG!


Till er som läst hit till sista raden - jag är glad att åtminstone NI är med mig. Jag vet att ni inte sviker mig. Tro inte att jag inte uppskattar det, för det gör jag! Bloggandet, fotandet och skrivandet är liksom en del av mig, och utan er skulle det aldrig gå! Love ya, och förlåt för detta. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0