Gud hatar mig

Vad har jag gjort för fel, varför förtjänar inte jag att må Riktigt bra någongång?!
Både igår och idag har jag känt hur bra jag mår, vilka fina vänner jag har och sådär, jag har suttit på bussen och skrattat för mig själv när jag tänkt på alla underbara minnen jag har!
Nu sitter jag i fosterställning och mår illa, försöker äta lite nudlar men då blev det bara värre.. Om någon har smittat mig med magsjuka eller något annat vidrigt så..... Vet jag inte vad jag gör!

Brb, ska gå och dö ett tag.


Kommentarer
Postat av: Moa

Svar: Haha okej ;) få väl göra det igen då, gjorde det en gång innan men fick inget av det ;)

2012-01-11 @ 20:43:55
URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0