ångestfylld kväll

Fyfan, huvudvärk av stress, oro, förkylning, ångest samt alldeles för mycket plugg vid datorn. Övervägde tanken att vara hemma imorgon eftersom att jag egentligen bara har en lektion som är viktig, och den läxan hade jag inte ens kollat på. Men kom på att ivalet ska vara inne imorgon och jag vet inte alls vad jag ska välja, och jag måste fråga min historialärare om hjälp eftersom att jag inte alls förstår något av hans frågor.. Så det var bara att sätta sig med engelskaläxan också då. Jag HATAR verkligen mitt liv just nu. Kan faktiskt inte hitta något att vara jätteglad över.

Ställer klockan på 6 och börjar dagen med att skölja av mig all ångest från idag. GODNATT MINA KÄRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0