kort kväll

"- Hon ser ut att ha jävligt tråkigt iallafall" fick jag höra menat till mig ett x antal gånger under den här kvällen. Och ja, jag kan inte direkt säga emot. Kvällen blev inte som väntad, och det är enbart mitt eget fel. Jag har blivit världens tråkigaste människa från att 2012 startat. Iallafall när det gäller festfronten. Det var en massa go'a människor där hemma hos Linnea men allt jag kunde tänka på var min sköna säng. (LÄS: det var inte erat fel, ni som var på festen!) Så runt midnatt kände jag att, varför åker jag bara inte hem istället för att sitta där på stolen och se allmänt dyster ut? Så det gjorde jag.

Nu sitter jag i min ensamhet och väntar på att toasten ska bli färdig. Å andra sidan, det här blev ett långt inlägg att skriva på iphonen så den är nog rätt klar nu, om inte bränd! Godnatt mina kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0