Justja, jag driver en blogg.




Eh-he-he, tankarna har varit på väldigt mycket annat senaste dagarna, trots att jag hela tiden kommer på nya saker att blogga om. Verkar som att jag glömmer bort att man faktiskt måste göra någonting för att det ska hända. Menmen, skolan kommer ändå ta över det mesta av min tankekraft nu tills nästa lov så jag antar att det bara är att vänja sig med 1 inlägg om halvåret.  (y)
 
Hade en otroligt mysig natt i tisdags, skolan började dagen efter och jag blev sjuk när jag kom hem på eftermiddagen, så nu sitter jag här med dunkande huvud och svidande hals, samma start som alltid då asså. Var dock i birsta idag och lättade upp humöret, funkar alltid! Kanske ska blåsa bort dammet på kameran och visa er dagens fynd. Kanske, kanske, kanske, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0