JUNI JULI AUGUSTI

Hej trogna läsare! Livet rullar på och sommarn är snart slut. Är knappt brun trots att jag ligger fastklistrad i solstolen såfort solen visar sig framme. Jag blir allt mer stressad över att skolan snart börjar och jag känner att jag verkligen inte är redo att ta tag i några förjävliga rutiner igen.

När jag ändå är inne på skolan så fick jag en kommentar på mitt inlägg "Värt att tänka på?", där en läsare undrade vart jag skulle flytta, om jag skulle byta skola osv, och jag kan faktiskt inte svara på det. Min gymnasieframtid är så o-klar den bara kan bli, och jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Jag kommer testa att fortsätta gå i min klass tills jag vet om jag orkar mig igenom 2 år till eller inte. Känner jag på en gång att allt är fel, att det är precis som när jag slutade ettan så kommer jag förmodligen leta mig någon annanstans, ja. Men just nu kommer jag stanna i Gnarp.
 
 
Suger på att blogga men det gör mitt liv med så det jämnar väl ut sig. Ska dock slänga upp lite bilder från förra helgen då jag levde livet i Leksand med sköna typer. På återseende! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0