ta hand om sockerberoendet

Ni tror inte att det tog emot branog att inte äta? Jo, det gjorde det! Möttes av denna skålen som stog på köksbordet som egentligen var till för eventuella påskkärringar men som aldrig kom, så vad gör man nu då? Hade dock varit och tränat ett spy-pass precis så jag lyckades stoppa mig själv och mixade ihop kvällsfika istället! Nån som vill ha får gärna komma hem till mig och äta lite, men räkna inte med att jag kommer kolla på!








Lyckats varit utan sån här skit ett bra tag ändå bortsett från tårtan igår, tror inte nån fattar hur svårt det är att bli av med mitt sockerberoende. Ja, jag har nog ett. Kanske borde göra ett blogginlägg om det och förklara hur det kliar i mina fingrar och hur det vattnas i munnen? Det återstår att se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0