en äkta bloggare

Är man en riktigt stor och snygg bloggare om man putar med läpparna på bilder eller? Jag fattar inte. Och jag ska inte säga så mycket för jag vet att jag gör det själv, det går liksom inte att få tillbaka läpparna till normala igen och samtidigt få det att se bra ut? Dock ser jag ju att vissa går runt så irl också, i skolan tillexempel, HELA TIDEN. Det fattar jag verkligen inte? Skulle ju kunna ta upp massa exempel men då blir det väl massa tjafs. Men bara allmänt nu då, varför gör man det? Sen försöker jag väl hålla till en måttlig nivå och inte trycka upp läpparna i kameralinsen som man ser vissa gör. Blev tillsagd senast för några timmar sedan, så tänkte att jag ska ta några putisar, och sedan verkligen försöka att låta bli!






Mina resultat nedan blev inte som önskad som ni ser. Jag försökte verkligen...

hahahahaha förresten↓



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0